maandag, april 18, 2011

Week naar Manhattan

Woensdag vertrek ik naar Manhattan en ik logeer in een Bed and Breakfast. Zo kan ik ook eens bij een andere B&B rondkijken.
In januari schreef ik er al over. Ex-vriend had niet zo'n zin in deze vakantie en toen al besloot ik gewoon de dingen te gaan doen die ik leuk vond.

Ik begin er zin in te krijgen, maar o, o wat moest ik veel regelen. Enfin, als ik maar op tijd in het vliegtuig zit, dan hoef ik verder niks meer.

Morgenavond pak ik de koffer en woensdagmorgen om 7 uur vertrek ik. Ik neem een kleine laptop mee, dus wie weet, kom ik nog een keer online. Op 28 april ben ik weer terug in Nederland. Het schijnt daar de komende dagen nog wel eens te regenen, dus ik had beter hier kunnen blijven.

Vanavond ga ik voor de tweede keer naar een cursus "Op zoek naar de kracht van de stilte." Een christelijke meditatiecursus. Vroeger mediteerde ik veel, maar ik deed het ook in een heftige periode, toen ik mijn moeder niet meer kon reanimeren. Veel stress had ik in die periode en dan moet je zeker niet vrij mediteren. Ik sloeg door. Nu weet ik dat allemaal, dus het komt wel goed. In ieder geval stopte ik toen met vrij mediteren.
Daarna ben ik er mee gestopt, maar nu met geleide meditatie denk ik dat het wel goed komt. Al zal ik altijd op mijn hoede moeten zijn.

10 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk voor je. Ik zeg altijd maar wanneer ik de creditcard bij me heb en paspoort, heb ik genoeg bij me. Voor de rest is alles te koop. Lekker genieten dus van je reisje! Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel pllezier gewenst daar in Manhattan! Geniet van je week vakantie. Ik ben erg benieuwd naar je (consuminder)verhalen.

    Groet,

    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @allemaal bedankt Kan niet meer verkeerd gaan deze reis :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel plezier. Ga vooral genieten!!!!!!!!!

    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bedoelt toch als consuminderaar zeker niet Manhattan aan de Maas? Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hopelijk heb je de ESTA aanvraag ook al gedaan anders kom je het land niet in ;-(
    Maar fijne vakantie toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. #Willeke, bedankt.
    @Shuldenvrij leven. Ja, dat formulier vulde ik in en ik dokte 14 dollar.
    Je bent goed op de hoogte!

    BeantwoordenVerwijderen