dinsdag, mei 10, 2011

Bootschoenen 7,5% per jaar duurder

Ahh, de bootschoenen komen vanaf 18 mei weer in de aanbieding bij de Aldi. Dat is mooi, hoe duur zijn ze ook al weer? Slechts 28,99 euro.

Hé eens kijken in mijn weblog wanneer ik ze ook al weer kocht, oh dat was in april 2005 en ik betaalde toen 19,99 euro, voor dezelfde bootschoen, de bruine dan wel te verstaan.

Nou, dat valt wel mee dus 9 euro duurder en zes jaar later dat is 45,02% meer en dus ongeveer 7,5% per jaar, maar ok, er zit wel een kredietcrisis tussen.

Moet ik binnenkort maar weer eens gaan zeilen. Ik heb dit jaar nog niet gezeild!! Met vriend zeilde ik een stuk minder, maar dit jaar moet het er gewoon weer van komen. Heerlijk.

Zes jaar en 1540 logjes lang schrijf ik dit weblog en dat is veel en een lange tijd. Ik ben eigenlijk niet zoveel veranderd in al die jaren, alleen een beetje welvarender, dikker en ouder. Daar ging dit stukje niet over, het ging over de prijs van de bootschoen. :-))

4 opmerkingen:

  1. Gaat het bij jou ook met 7,5% per jaar? gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @LZV, O, of mijn inkomsten net zo gestegen zijn, of alleen mijn loon?
    Mijn inkomsten zijn 8,18% gestegen. Mijn uitgaven zijn gezakt, scooter rijdt 1 op 40, moestuin.Mijn schulden bij Dexia op 0 euro en mijn de hoogte van hypotheek is met 40% gedaald.

    Mijn nettoloon is na ziektekostenverzekering en extra vakbond toch ruim 4% gestegen
    Ik kan dus geen algemeen plaatje geven. Ik ben gewoon welvarender.


    Is dat bij jou ook zo?

    BeantwoordenVerwijderen