vrijdag, mei 27, 2011

Calgonit blijkt helemaal niet te werken

Vanmorgen zo ongeveer 10 over 8 keek ik naar Ochtendspits, waarin verteld werd dat Calgonit helemaal niet bleek te werken. Mijn zapper bleef hangen, want meestal vind ik dit prgramma sloom, gaap en slaap en zap ik liever naar nieuws op RTL4 en of het journaal op 24.
Bovendien en ik zeg het hier ook graag, ik zap ook direct weg, als er op het Ned1 journaal sport komt. Bjagg. Over voetbal ging het vandaag. Daar heb ik niks mee en meer dan de helft van de Nederlandse bevolking niet.

De wetenschap dat Calgonit niet werkt is ontdekt door de Britse consumentenorganisatie witch

Nou ja, een deskundige vertelde dat je net zo gemakkelijk in de plaats van Calgonit soda kon gebruiken. Je wasmachine af en toe eens op 60 of 90 graden moest draaien.

Verder meldde hij dat schoonmaakazijn van iets meer dan 50 cent ook alle ontkalkers overbodig maakte.

Uitzendinggemist programma volg je hier.

3 opmerkingen:

  1. Zoals ik gisteren ook al melde gelukkig nooit gebruikt zo zie je maar niet alles is waar wat ze beloven

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er nooit ingetrapt. Was al weer jaren met m'n tweede Miele en ik was nooit op 90 graden. Gebruik zelden azijn of soda in de machine en heb nooit ergens last van. Wat wel doe is met heel weinig wasmiddel wassen en volgens mij is dat waarom ik geen last heb van wasluis en andere mankementen.
    Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn wasmachienetje doet het ook prima zonder calgonit of andere dure middelen. Ik spoel hem wel geregeld door op 90 graden maar dat doe ik na het wassen van de hondenkleden. En met een kopje soda op aanraden van een monteur omdat ik vloeibaar wasmiddel gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen