woensdag, mei 18, 2011

Ik ben een winkeldivegge bij Karwei......

Bij binnenkomst vandaag bij Karwei gingen de poortjes niet af. Ik kocht een zakje slazaad, rekende af en liep door het poortje weg. Het alarm loeide. Ik liep terug en ja weer het loeiende alarm.
De cassiëre stond vliegensvlug op en wilde met mij naar de servicebalie lopen. Nog net op tijd griste ik het zakje slazaad mee.

Bij de servicebalie werd ik met een apparaat onderzocht, maar er was niets te vinden. Of het misschien mijn make-up was. Ach zei ik, die heb ik al zo lang. Ik werd bedankt voor de medewerking en liep weg.

Terug bij de scooter, viel me in dat ik het lege zakje gekochte spruitenzaad nog bij me had. Eerder bij W.elkoop gekocht, geheel leeg, want vanmiddag gezaaid.
Mogelijk dat dat het probleem was. Ik zou het niet weten.

Toch voelt dat niet prettig dat gedoe met de poortjes, eerder had ik dat al met gekochte kleding van de M.akro, daar laten ze altijd het alarmding in de kleding zitten. Nu weet ik het wel, nadat ik de poortjes af liet gaan bij Z.eeman en A.ction.

5 opmerkingen:

  1. Heb dat ook een keer gehad, de sticker van een oogpotloodje scheen zich opnieuw te hebben opgeladen bij de poortjes van de gamma...

    je staat wel voor gek he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het overkomt mij ook regelmatig, maar je doet er niets aan. Vooral Kruidvat had een systeem wat constant afging. Op het laatst kwam het personeel niet eens meer kijken. Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook eens last gehad met zo'n transponder. Op het vliegveld en het bleef maar piepen. Het bleek in een geldzakje in een binnenzak van een afritsbroek te zitten, achter een knoop die niet open wou.De broek was al een aantal malen gedragen en gewassen, dus daar dacht ik niet direct aan. Bij de karwei is het niet leuk, maar bij de douane, met boven je een gewapende man die meekijkt in je kleedhokje, dat is ook ellendig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb ik, of beter, een klasgenootje van me gehad toen ik een jaar of 15 was. Wij als tieners hadden een tussenuur en gingen even winkelen. Ze had een cadeautje nodig, dus wij de Expo in (op de een of andere manier was die winkel populair bij ons, nu vind ik het maar een schreeuwerige zaak). Toen ze afgerekend had en we naar buiten liepen gingen bij haar ook de poortjes af.

    Uiteindelijk zal er bij haar ook iets in haar kleding of zo gezeten hebben. Maar omdat we tieners waren, zou ze wel toch wat gestolen hebben. Dat ze werd gecontroleerd is logisch, maar zo asociaal als we toen behandeld werden... we zijn er nooit meer terug geweest.

    BeantwoordenVerwijderen