vrijdag, mei 06, 2011

Met de zon is het zo gemakkelijk consuminderen


Wat is het toch heerlijk om met vrije tijd en zon te consuminderen.

Gisteren maakte ik met twee vriendinnen een NS wandeling van slechts 10 km. Het waren er meer, en helaas ik had vergeten mijn teen te tapen, en ik dacht dat het zo goed ging het lopen. Niet dus. Ik haalde de eindstreep, maar heb vandaag nog steeds last van mijn voet. Ik vind het heel jammer, want het leek me fantastisch om al wandelend wat vet te laten verdwijnen. Dan te bedenken dat ik destijds gewoon de vierdaagse liep.

We aten onze meegenomen boterhammen, drankje en fruit onderwegs. Maar aan het einde vonden we het toch ook heel gezellig om op een terras afscheid te nemen, met ijsthee uiteraard.

4 opmerkingen:

  1. Ik vind consuminderen met de zon een stuk minder makkelijk. Ijsjes zijn aantrekkelijk, terrasjes en vooral de bbq. Voor mezelf zou ik heerlijk zomderse saladess maken, maar daar houden de gezinsleden niet zo van. Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @LZV, ja dat is zo. Een terrasje is zo gepakt, maar nu met de vernieuwde achtertuin is het ook heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het net weer ietsje makkelijker, hoewel het voor mij niet echt uitmaakt.
    Ons beddengoed hangt al te drogen in het zonnetje en straks kan ik het bed alweer opmaken met frisse lakentjes.
    Terrasjes zijn voor ons niet meer interessant, ons vaste terras is gesloten. De uitbater had er geen zin meer in en verdiende te weinig, wat begrijpelijk is. Dus wij compenseren dat dan door gewoon bij onze vrienden langs te gaan, wat eigelijk ook al een besparing is, er wordt niet meer getrakteerd :-) ter compensatie nodigen wij hen dan natuurlijk eens uit.

    Groetjes Jessie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Jessie van Lede, welkom ik heb je in mijn Google Reader toegevoegd.

    BeantwoordenVerwijderen