vrijdag, mei 20, 2011

Morgen weer lekker zeilen

Morgen is pas de eerste dag van dit jaar dat ik ga zeilen. Toen ik nog met vriend omging, zeilde ik hooguit twee dagen per jaar.

Maar morgen is de eerste dag van dit jaar dat ik ga zeilen, gewoon lekker zeilen en misschien hier in de achtertuin lekker eten, of als ik de zin van zeilmaat doe, gewoon lekker eten aan de Rotte, of elders.

Ik hoop er dit jaar weer een vol feestelijk zeiljaar van te maken. Ik hoop dat ik er dit jaar meer tijd voor heb. Het is ook een van de redenen dat ik deze zomer niet op vakantie ga. Ik vind het hier heerlijk in de zomer, met de lange avonden.

Update: Zo weinig wind gehad, het was meer drijven op het water dan zeilen. Op de motor terug naar de haven. Toch leuk.

4 opmerkingen:

  1. je heb goed weer gehad hier op de waal was het druk leuk om tezien prettig dag nog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Groot gelijk: je hóéft niet op vakantie om het leuk te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Anoniem, we hadden zo weinig wind dat we het eind van de R.otte wel gehaald hebben, maar terug moest een groot deel van de tijd de motor aangezet worden. Die herrie.

    @Ecofabulous Guy, gelijk heb je, bovendien heb ik iedereen al laten zien dat ik begin dit jaar op vakantie ging.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeilen lijkt me een heerlijke manier om uit te waaien. Ik vind het thuis ook heerlijk, en hoef ook niet op vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen