woensdag, mei 04, 2011

Rente spaarrekening meer dan 3%

Voor de spaarders van de Leaseplanbank is deze maand de rente vastgesteld op 2,98%.

Dat was in mijn beleving minder dan 3%. Zojuist las ik echter op mijngeld dat door de maandelijkse bijschrijving de rente op 3,02% uitkomt.

Leaseplanbank neemt nog steeds geen nieuwe spaarders aan en ja, ook de bankdirecteuren bedeelden zich met een bonus, terwijl ze toch ook staatssteun hadden gehad.

Ik had dus ook weg kunnen gaan bij deze bank. Maar zoals altijd in iedere relatie zit wel een deuk en doen we gedemineraliseerd bij de (most)wijn (Zuinigaan)en maken er verder het beste van.
bron: Keuringsdienst van Waarde

2 opmerkingen:

  1. ik ben er weg, banken zijn de grootste boeven die er zijn en zolang de meesten schapen blijven slapen blijven ze stelen.koop zilver en leg de rest van het geld in een kluis dan weet je zeker dat het van jou blijft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben overgestapt naar de asn. Misschien ook boeven, maar toch minder groot denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen