zaterdag, mei 14, 2011

Vakantie


Nog maar net terug van de vorige vakantie, denk ik nu al aan de volgende vakantie:

Eigenlijk wil ik graag aan het einde van het jaar, maar voor de kerst..

En deze zomer, graag een week thuis, want wat heb ik genoten van een week lekker thuis zijn en de dingen doen waar ik anders geen tijd voor heb. Ik woon op een half uur van het strand, er zijn veel wandelingen die ik kan maken, ik heb nog een afspraak staan om een weekend met een vriendin weg te gaan, het lijkt me superleuk om met de scooter een tochtje te maken naar de stranden van België. Dit is dus ook allemaal vakantie, van die dingen die ik anders nooit doe.

Zojuist bracht ik een bezoekje aan de website www.vakantieveilingen.nl en daar heb je wel supergoedkope, maar ook veel lastminute aanbiedingen.
Ik denk dat het dat gaat worden voor de komende vakantie. Ik plan alvast een tijdstip, maar vlak daarvoor surf ik naar vakantieveilingen

5 opmerkingen:

  1. Vakantieveilingen werkt goed heb daar al diverse keren leuke aanbiedingen kunnen afhalen. Bv. een sauna dagje voor 2 personen met alles erop en eraan voor 830.00

    Ps. de autoi is goed gegaan, ik heb gene schade alleen wat schrammen die ik heb kunnen wegpoetsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk is dat he, vakantieveilingen. Hebben wij ook regelmatig gedaan. Een week op een vakantiepark voor bijna niets. Wordt vakantie ineens goed haalbaar.
    Nu hebben wij gekozen voor een midweekje roompot. Een actie voor 2 euro p.p per nacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij hebben ook goede ervaringen met vakantieveilingen, hoewel we er nog maar 1x iets mee geboekt hebben. Maar mijn zwager en zijn vrouw gaan heel vaak een weekendje of een nachtje de hort op door vakantieveilingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. IK heb er nog nooit iets geboekt. Lijkt me best wel leuk om eens te doen. Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Schuldenvrijleven, vind ik erg duur 2 personen 830 euro. Gelukkig dat het met de auto goed ging.

    @Tiny, Dat was een fijne vakantie.

    @Willeke, Zouden we net als je zwater allemaal vaker moeten doen.

    @LZV, wij allebei dus niet.

    BeantwoordenVerwijderen