donderdag, juni 09, 2011

De website is volgende week online

Zwoeg, zweet en nog eens een druppel bloed.

De website is af en komt volgende week online. De hoofdreden is dat bij BedandBreakfast.nl geen overzichtskalender is voor de bezetting van de kamer. Dat kost vaak veel telefoontjes en ook tijdens werktijd. De kamer heeft nog zat ruimte over, dus wie weet wat deze website verder nog zal opleveren, alhoewel ik het ook wel rustig vind om ruimte over te hebben.

Ik zal de kalender dan ook vaak als bezet aanmerken, ook als deze vrij is. In ieder geval is de kalender de hoofdreden voor de website.

Ik ben ook heel erg benieuwd hoe lang het duurt voordat Google hem gaat vinden.

Helaas kan ik vanwege de privacy verder geen mededelingen hierover doen. Maar het is een beauty geworden. Hij is duurder geworden dan gepland en ik zou dolgraag meer van websites maken af willen weten.

Binnenkort naar de open dag van InHolland om te kijken naar een deeltijd opleiding.
Ja, ik weet, dat is de HBO opleiding waar vanaf nu de diploma's niet meer uitgedeeld worden. Ik ga alleen maar kijken hoor....

3 opmerkingen:

  1. Eigen websites zijn altijd een crime om te maken en up te loaden, maar je hebt er wel veel voldoening van. Nu maar hopen dat het een klantentrekker wordt. De website waar ons huis op wordt geadverteerd, heeft ook zo'n kalender, maar toch krijgen we altijd de vraag of het huis in die periode vrij is. Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ga eens kijken bij http://www.kompozer.nl/ Dit is een gratis programma waarbij je een website kan opbouwen. Je kunt daar leuk mee oefenen en spelen. Op deze site is zelf nog een cursus van hoe je het moet doen. Zeker de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Anoniem, ik heb ze gedownload. Het FTP programma ziet er goed uit.
    Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen