woensdag, juni 08, 2011

E-mail van Online ligt plat vandaag

Heb ik dat, ligt de e-mail van Online plat en kreeg ik telefonisch twee nieuwe reserveringen.
Bovendien was ik op een verjaardag 30 km verderop, waar ik op drie pc's probeerde in te loggen. Ik ging dus maar voortijdig naar huis waar ik op mijn eigen pc op de websiite van Online onder het kopje klantenservice, Storingen bleek dat het lag aan Online.


Nog niet eerder heb ik een storing bij Online meegemaakt en ik ben al klant sinds 2005!!



Ik had een Nokia 6220 smartphone in 2010, maar die ging drie keer kapot, bovendien kon ik daar ook mijn webmail niet inhoudelijk mee beantwoorden. Nu bel ik gewoon met een simpele telefoon, zo één met een batterij die niet leeg loopt en waar je een week mee doet.


In N.Y. maakte ik gebruik van de I-Pad van het gastadres, maar daar kon ik wel mijn e-mail mee lezen, en beantwoorden, maar dan zonder tekst in het tekstveld.
Volgens Online had het moeten kunnen, maar ja, als het drie mensen niet lukt, wat moet ik daar dan mee? Ik denk dat mijn oude webmail niet mee geconfigureerd is voor de nieuwe smartphones en I-pads.



Niet naar de moestuin geweest vandaag, dus nu heb ik thuis toch nog tijd om dingen uit te zoeken en te lezen.



Update avond 22:10, nog niet opgelost. Op de Storingsinfo van Online staat de laatste update van 3 uur vanmiddag nog steeds dezelfde tekst, dat er storing is en dat alles goed is opgeslagen bij Online, en dat ze het vandaag zouden oplossen........ :-))))))


Update 9-6: 07:00: E-mail en webmail doen het weer!!! Net het antwoord van S t e d i n Klantenservice gelezen op de e-mail van dit weblog. Zo vriendelijk!!! Ze gaan het onderzoeken wat ze al wisten. :-(( Of ik de Klantenservice wil bellen. Ja hoor, vast wel.

3 opmerkingen:

  1. Ik probeer ook al de hele middag mijn webmail bij Online.Doet niets!!!!!
    Heel vervelend....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op hun site staat niets vermeld over een storing. Vreemd....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Alle Anoniemen: Het staat onder Klantenservice, en dan klik je op Storingen. http://www4.online.nl/netwerkmeldingen/index.html

    BeantwoordenVerwijderen