maandag, juni 27, 2011

Gratis E-boek: Hoe word ik rijk in 90 dagen

Henk Vastwijk schreef een gratis 17 pagina's lang E-boek, dat mij aangeboden werd via de centen-klik-advertentie-lees advertenties waar ik nog steeds op klik en zo langzaamaan rijker wordt.

Toch aardig van deze man dat hij het initiatief nam, om zijn gratis boek aan de man/vrouw te brengen via affiliates. Je kunt het downloaden via zijn persoonlijke pagina, waar je al je gegevens invult. Hierna stop je met invullen. In je e-mailbox komt een link voor de werkelijke download. Henk verkoopt kennelijk je e-mail adres aan adverteerders en zo wordt hij rijker.
Maar toch leuk deze geste.

Als je naar de inhoudsopgave van dit boek kijkt, en de eerste pagina's begint te lezen, dan merk je al gauw dat de snelle economie niet geholpen wordt als je de adviezen begint op te volgen.

Rijk worden kost tijd, geduld en toewijding.
Geld besparen, lenen en creditcards, daar doen we niet meer aan., een stappenplan.
Vind een baan en zet 20% van je salaris direct weg op een spaarrekening. Zorg dat je er niet gemakkelijk bij kunt komen.Beleg je geld conservatief. Herinvesteer je gespaarde geld.
Wacht 10 jaar en je hebt voldoende geld.
Tien regels om succesvol te worden.

Omdat ik ook graag rijk wil worden geef ik hier de links op van de programma's waarbij ik geld verdien door op advertenties te klikken. Als jij je opgeeft voor een van deze programma's via mij, dan word ik ook rijker.
Deze geldverdienacties gaan langzaam, maar wel degelijk. Bovendien betalen ze uit. Ze flessen je niet door een zogenaamd betaalde advertentie te geven. Je krijgt er geen extra spam door.



Ik wil je wel waarschuwen, als je gevoelig bent voor advertenties en geef je gemakkelijk geld uit, wordt dan niet lid van deze clubs. Ik hoef geen geld te verdienen, omdat jij misschien dingen aanschaft die je niet wilt hebben.
Ik klik de advertenties één keer per week allemaal aan en doe dat rustig. Ik geef 10 seconden de tijd aan de advertenties. Het liefst doe ik dit met de laptop op schoot terwijl ik tv kijk bijvoorbeeld.

De titel doet me denken aan Erica Verdegaals boek Echt rijk in 100 dagen

2 opmerkingen:

  1. Ik klik ook regelmatig m'n programmaatjes. Maar inderdaad ook terwijl je eigelijk iets anders aan het doen bent. Gewoon tussendoor.
    Maar rijk worden in 90 dagen gaat helemaal niet. Beginnen met rijk worden kan natuurlijk wel. Want zet nu eens 3 maanden lang 20% van je salaris weg. Hoeveel mensen zouden niet al het gevoel hebben rijk te zijn met na 3 maanden zo'n spaarbedrag?

    Maar op zich zijn de tips natuurlijk niet verkeerd (behalve dan beleggen, want daar moet je verstand van hebben) Snel rijk worden kan vrijwel niemand.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Lottebees: Grappig dat jij ook klikt.
    Ik luister ook wel naar muziek op de achtergrond, of een uitzending gemist.

    Het maakt niet uit welke besparingsgoeroe aan het woord is. Als je gaat beginnen met orde op zaken te brengen duurt het meestal drie maanden voordat je op de goede weg bent.

    BeantwoordenVerwijderen