donderdag, juni 16, 2011

Prioriteiten stellen

Vandaag kreeg ik een cursus prioriteiten stellen.

Aan het einde van deze dag, en deze volle volle week, heb ik zo iets, moet ik daar nu nog een blogje over schrijven???

Eén ding dan:

Financiën en prioriteiten hebben in ieder geval één ding gemeen en dat is de uitroep
"Pay yourself first" betekent niet dat je op sint salarius eerst voor jezelf 10% opzij zet op een spaarrekening, maar dat je voor de komende maand eerst je vrije tijd gaat blokken.
Niet maar een 10% maar minimaal 20%!!

Dat mag ik wel eens in mijn oren knopen. 20% tijd om alles te regelen dat ik wil doen en dat ik niet verdrink in dingen die gedaan moeten worden.

2 opmerkingen:

  1. Nou, die 10% van het salaris is ook een goed idee. Maar dat doe je al heel goed. Vrije tijd is even belangrijk uiteraard.

    BeantwoordenVerwijderen