dinsdag, juli 12, 2011

De wereld gaat aan welvaart ten onder

Deze verzuchting slaak ik vaak wanneer er weer eens gebak wordt gegeven en waar het moeilijk voor bedanken is.

Waarom eten we zoveel gebak en troep. Hebben we altijd iets te vieren, kan het niet een beetje gezonder?

Vandaag was er weer een verjaardag. "Ik neem geen geba"k, want de wereld gaat aan welvaart ten onder".

Was er een yoghurt kwarktaart van de Hema bij. Ik kon hem niet laten staan.

Gisteravond kreeg ik een stukje vruchtentaart bezorgd van de buurvrouw, omdat ze thuis een feestje hadden gevierd.

Morgen krijg ik vast en zeker weer taart op een andere verjaardag.

Mijn verzoek aan iedereen, maak geen taarten, koop ze niet, maak me blij met lekkere noten of een heerlijk broodje gezond.

2 opmerkingen:

  1. Gebak eten we niet zo vaak, dus daar heb ik niet zoveel moeite mee. Maar los van dat gebak heb je wel gelijk; de wereld gaat ten onder aan welvaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toch proberen ze je waarschijnlijk allemaal een plezier te doen met de traktatie. Zegt toch wel wat over hoe je omgeving over jou denkt. :-)

    BeantwoordenVerwijderen