zaterdag, juli 30, 2011

Ruzie met een hoeslaken

Haalde maandag een Cinderella hoeslaken in de aanbieding bij Ma kro. Dezelfde prijs als een die ik uitgezocht had bij I kea.

Blijkt vandaag dat het een super onhandig laken is om het matras te doen. Overal zit elastiek.
Na voor de derde keer de foute kanten op de verkeerde plek gelegd te hebben, lukte het me toch, dankzij een grijs merkje. Waarom had ik dat nu niet eerder kunnen zien en nooit meer zo'n laken.


Had ik nu maar. Enfin hielp me wel aan een actie mes die ik nog even moet ophalen.

3 opmerkingen:

  1. Ik haal ze nog steeds bij de Z.eeman, en daar ben ik hardstikke tevreden over. Ze zijn alleen wat dun, maar aan de andere kant is dat een voordeel, want ik heb geen droger, en ik woon klein. Dus als ik ze was hangen ze in de weg, en is het fijn als ze snel droog zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk ook eens op onze website voor hoeslakens

    BeantwoordenVerwijderen