zondag, juli 31, 2011

Update van de links

De links zijn wederom bijgewerkt. De laatste keer dat ze bijgewerkt waren was op 9 januari 2011.

Ik heb er vijf weggehaald, waarvan er twee onder een andere naam verder gegaan zijn met bloggen.

Het vorige halfjaar stonden er dertig links naar collega bloggers. Nu zijn het er Vier-en-Vijftig!

Alle blogs zijn actueel, op één na, dat is de blog van Avalon van Zuinig huishouden. Zij heeft jaren haar blog bijgehouden tot haar plotselinge overlijden in januari 2011.

Graag hoor ik wanneer ik jouw blog vergeten ben, want ik link ruimhartig.
Zeg je, nou op jouw blog wil helemáál niet gelinkt worden, laat het me ook weten, dan haal ik je weg.

Wil je iets, laat het me dan gewoon met een e-mail naar opnieuwbeginnen @ wanadoo.nl

Ik maak gebruik van de e-reader van Google om de logs te lezen en nooit via de links op mijn blog.

9 opmerkingen:

  1. Hi! Hartstikke bedankt voor het linken naar mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor het linken :)
    (ik bedenk net dat ik mijn linkjes ook nog bij moet werken)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De link voor Makaya staat al heel lang onder Moneypenny en andersom

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Anoniem: Makaya en Moneypenny staan nu goed.
    @Jeroen, omdat het vandaag de 1e is ga je met je nieuwe blog er ook bij. Wie weet sta je er nog begin 2012 bij de volgende update.
    Wie weet of ik dan nog steeds blog.... :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je, de eerste link naar mijn blog, ben ik blij mee! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Jeroen, Frugal Dutchmen, dank voor de dank.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben dr ook weer. Ik moet weer buffelen voor een buffer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Buffelen enz. De volgende ronde, dus, dat is over een half jaar.

    BeantwoordenVerwijderen