maandag, augustus 22, 2011

Alsof ik een week vakantie heb gehad

Zaterdag waren we in Amsterdam waar we winkelden, het Prinsengrachtconcert even bezochten, terrasje pakten.

Lekker uit dus In Amsterdam winkelde ik niet zoveel. Gisteren gingen we, op mijn verzoek naar de Zwarte Markt in Beverwijk. Ahum. Daar kocht ik maar 1 groot ding en nog wat make-up.
Ik kocht daar een I-pad 16GB 3 G met hoesje met toetsenbord voor 580 + 40 euro.
Gelukkig was het echt goedkoper dan de prijzen die ik vond op internet. Niet vreselijk veel minder, maar minder is minder nietwaar?

Mijn nicht heeft volgens mij haar kast vol met kleding, plus de dingen die ze in Amsterdam meepakte.

Ik niet, ik hou niet zo van de kleding daar. Maar wie ben ik, ik deed mee en prees aan: Zou dat niet leuk zijn? We hebben elkaar goed leren kennen dit weekend. Ze is sinds kort bevrijd van haar echtgenoot, zo zie ik dat. Zelf denkt ze daar nog wat anders over, alhoewel het steeds beter met haar gaat.

We sloten gisteren af met een etentje in een La Place restaurant in de buurt van Haarlem.

Het lukte me nog niet om een blogje te typen op de I-pad op de bank, dus nog maar even op de oude vertrouwde stand alone pc.
Op de I-pad kan ik een app installeren dat ik de digitale FD-krant weer kan lezen. Dat is nu niet meer mogelijk op de pc.

Ga ik straks de bonen die ik vrijdagavond plukte invriezen? Hoeveel bonen?? Geen idee, een forse boodschappentas vol, ik denk meer dan 1 emmer.

5 opmerkingen:

  1. Grappig, ik houd ook niet zo van de kleding op zulke markten. Mijn ex wilde me altijd nog een keer meenemen naar Beverwijk, en keek op de Utrechtse Bazaar ook steeds naar kleding. Dus ik ben gillend weg gerend voordat hij me mee kon slepen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er nog nooit geweest, maar wanneer het net zo is als de kleding op onze weekmarkt dan hol ik net zo snel weg. Fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad. Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meestal is het zo dat je na 3 kramen de inhoud van alle anderen ook hebt gezien. Is dat in beverwijk ook zo? Ben er nog nooit geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kinderen vroegen onlangs nog wanneer we weer eens naar Beverwijk toegaan. Edo vond er niks aan, maar de kids en ik vonden het wel leuk. Kleding heb ik er niet gekocht, maar inderdaad wel make-up, want dat scheelde best wel veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Alynia, Ik ken de Utrechtse Bazaar niet, maar zal vast ongeveer hetzelfde zijn.
    @LZV, kunnen vast wel aardige dingen tussen zitten, toch?
    @Ella, ja dat klopt.Leren jasjes koop je daar stukken voordeliger, afdingen loont. Zit nog steeds goed en was stukken voordeliger.
    Maar het meeste is ja, beetje van hetzelfde.
    Schoenen zijn ook heel voordelig. Ik heb gewoon rot-voeten, maar nicht is daar ook geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen