donderdag, augustus 04, 2011

De vloer moet af dit weekend

De (rot)vloer moet af en ik ga hieraan doorploeteren. Nooit meer zo'n vloer, maar ja een nieuwe vloer is nog duurder.

Terwijl ik doorploeter denk ik, daar heb je bedrijven voor. Hoeveel zou het kosten om een bedrijf hierop te zetten?

Zou een terrasreiniger de voegjes schoonkrijgen?

Nou ja, nog even en dan...

Het resultaat van mijn zwoegen was al zichtbaar zo hoorde ik van een vriend die even langs kwam.
Ik hoefde er niet eens naar te vragen. Het werd al gezegd, nog voor ik het had gemeld.

Ik laat weer wat van me horen na het zwoegproject.


3 opmerkingen:

  1. Nou ja, het valt in elk geval op dat scheelt weer. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte!! Wij zijn op het moment ook met de vloer bezig, maar wat nu nog moet gebeuren hoeven we zelf niet te doen. Wel aan de lopende band koffie schenken natuurlijk, maar dat is minder vervelend dan wat jij aan het doen bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Arme jij. Houd vol!!! En wat heerlijk dat je in ieder geval al positieve feedback krijgt op al je werk.

    BeantwoordenVerwijderen