maandag, augustus 29, 2011

Drukke week, maar toch een blogje

Afgelopen zaterdag had ik mijn eerste cursusdag voor s c h u l d h u l p m a a t je.
Hiermee sloot ik een 6-daagse werkweek af. Nou ja 6 dagen? Zondag volgt dan natuurlijk met de wassen draaien, die vloer nog eens reinigen, en alle dingen die nog gedaan moeten worden.

Deze week heb ik weer een drukke 6-daagse week, waarbij ik morgenavond in Amsterdam ben voor een diner en bijeenkomst over o, wat was het ook al weer. Nou ja iets met babyboomers.
Woensdag ben ik niet vrij, want de moestuin wacht en de voorbereidingen voor de rest van de week.

Donderdagavond dan eindelijk weer aquarobics, waarbij ik eerlijk moet zeggen dat ik meegesleurd moet worden naar deze avonden.

Vrijdagavond mag ik mee met vrienden naar een feestavond bij de opening van de Wereld Haven dagen, en dat mag niet te laat worden, want zaterdag mag ik weer een dag op cursus.
Wie weet, tot blogs.

3 opmerkingen:

  1. Sterkte met je drukte! En genieten natuurlijk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker druk weekje. Maar wel leuk zo te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet maar van je drukke week. Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen