donderdag, augustus 11, 2011

Lekkere appels in Schipluiden

Ook zaterdag 13 augustus nog veel lekkere appels te koop:
waronder golden delicious en twee rodere soorten.

Vandaag kocht ik een kist appels voor 1 euro. Ik koos Pink Lady. Er worden bij de boerderij meer soorten verkocht allemaal voor een prikkie.

Waar kocht ik dat??

Een tijdelijke aanbieding bij een boerderij in de buitengebieden van Schipluiden en wel hier.

Waarom was ik daar in de buurt?? Ik droomde weg bij een te koop vrijstaande woning even verderop aan deze weg. Een gedateerde woning die midden in de weilanden staat. De woning zou afgebroken moeten worden, maar volgens mij kan die nog best tien jaar mee. Een koopje, ja dus met gebreken. Het huis zelf is prima onderhouden, maar van hout en dichtbij de verdiept aan te leggen A4.
Toen ik thuis kwam was ik meteen sjacherijnig van het uitzicht op auto's en andere woningen.

5 opmerkingen:

  1. Oh, daar liep ik wel eens hard, van mijn huis uit.;) Een kist voor een euro ??? Zie ik die boerderij vanzelf als ik daar heen rij?

    Niet lopen natuurlijk met een kist op mijn nek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ga je dat huis kopen denk je? Het klinkt erg leuk. Of houd je het bij de appels...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Maria, ja, ik denk dat het iets meer dan 3 kilometer is van jouw huis.
    Met een paar goede snelbinders kom je een eind.

    @Vlijtig Liesje, Nee, ik blijf dromen. Tenzij ik de hypotheek kan betalen van het houden van twee vetwijers. Maar dat zal wel niet.
    Zou ik net zoveel hebben afgelost en me dan weer in de schulden steken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me heerlijk om te wonen. Kun je het niet als een investering zien? Grond wordt in Nederland niet echt goedkoper en je zou je eigen huis geheel in het teken van B&B zetten. Moet je er natuurlijk wel geld voor hebben. Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @LZV, zou kunnen als dit huis is afgelost, maar dan moet ik weer geld lenen.
    Toch de makelaar gebeld vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen