donderdag, september 08, 2011

Cruises zijn voor oude mensen

Aan de jonge stagiair die van boven af het cruiseschip bekeek, vertelde ik:

"Daar ben jij te jong voor".

Cruisereizigers zijn overwegend ouder publiek en reizigers van sommige landen zijn deze ook wat breder. Vanuit deze wetenschap vertelde ik dat.

"Nee hoor, daar is een echtpaar met jonge kinderen", vertelde de stagiair

Ja, ja, maar waarom gaan ze dan niet mee naar een speciaal georganiseerde excursie? Wel met de kids aan boord, maar toch bezuinigen? Of is het gewoon een ziek kind waarom ze aan boord blijven.

4 opmerkingen:

  1. ik begrijp het niet zijn juist cruises niet voor alle leeftijden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Ella, vast wel, maar je ziet vaak overwegend oudere mensen. Een stel met jonge kinderen is heel bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag bij aankomst van de HAL waar mijn ouders mee gingen, een heel gevarieerd publiek. Het is tegenwoordig enorm populair. Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @LZV, bij het vertrek van een schip van de Hal staat er altijd een mannenkoor in schipperskleding. Heel leuk.
    Maar echt overwegend oudere mensen.

    BeantwoordenVerwijderen