donderdag, september 08, 2011

De bakker bezorgde een grote vruchtentaart

Een bedrijf is mij erg dankbaar als gastvrouw voor één van hun tijdelijke medewerkers.
Ik kreeg totaal onverwacht door de plaatselijke bakker bezorgd een grote vierkante vruchtentaart met logo.

Wel aardig natuurlijk, maar doe mij maar een broodje gezond met kaas bijvoorbeeld.
Wat doe ik op een doordeweekse dag met taart.

's Avonds zag ik mijn gast, net toen ik visite had en bood hem een stuk aan. Hij hoefde niets, bovendien was op het werk net zo'n taart bezorgd.
Ik verwachtte ook niet anders. De gast is een sportsman.
Ik sneed een stuk taart aan en gaf de rest mee aan mijn visite. Die het ook teveel vond en ik adviseerde haar om hem in de GFT bak te dumpen.

Wat mij betreft is de tijd van taart en gebak verleden tijd. We werken aan onze gezondheid en dat kun je hiervan niet zeggen....

Toch nam ik vanmorgen een stuk verjardags appeltaartvan een collega, gebakken door D u d o k Rotterdam.

2 opmerkingen:

  1. Een stukje taart op z'n tijd vind ik nog wel lekker hoor! Maar in je eentje een flinke taart opkrijgen is ook weer zo wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @LLmM, we denken allemaal aan onze lijn. Er zijn toch tig dingen te bedenken die lekker zijn en niet slecht. Ik struggel met mijn lijn, ook al omdat die voet niet meewerkt. Dan kan ik toch niet taart en gebak eten? Misschien krijg ik het ook te vaak aangeboden. Waarom moeten we dat eigenlijk aanbieden?

    BeantwoordenVerwijderen