woensdag, september 28, 2011

De nieuwe scooter is in bestelling

De scooter die ik zaterdag terug haalde van reparatie, wilde vanmorgen niet meer starten, niet gewoon en ook niet met de kickstart.

Ik belde het busje en de moterenzaak. Ik wil graag een nieuwe dezelfde scooter bestellen, zei ik.
Een rode Sym Fiddle, omdat dat er gewoon leuker uit ziet.

De scootertaxi-eigenaar vertelde dat alleen de Yamaha Neos in al die jaren slechts vier keer in zijn bus had meegereden en alleen omdat die een kapotte achterband had en nog een reden die niet van motorische aard was.

De Yamaha Neos heeft geen x-factor. Een grijze saaie collega heeft telkens opnieuw deze Neos en vertelde me destijds al dat een scooter met 15.000 km op is.
Voor mij zal dat zijn met 11.000 km. Dan ruil ik hem in. Dan is het klaar.
Hoeveel de scooter gekost heeft en de prijs per km daar kom ik nog wel eens op terug. Misschien kan ik ook nog aangeven hoeveel tijd me het allemaal kostte. In ieder geval heb ik er van geleerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen