dinsdag, september 27, 2011

Klant kocht spaarlampen

Klant wist weer waar ze 50 euro aan had uitgegeven. Spaarlampen, bij de buurtwinkel. Duur die dingen, wel ruim 9 euro. Ze had ook een goed nieuw gevoerd fleecevest gekocht voor 15 euro.
De lampen zijn al in gebruik.

Het fleecevest is met het oog op de winter, haar verwarming gaat toch 1 graad minder hoog!

Aan het eind van de avond kende ze www.voordeelmuis.nl en wist ze dat ze in haar buurt deze week voor 99 cent te koop zijn.

Het kasboek maakten we op in Google docs, maar ik wil het nog verfijnen. Ze moet gewoon een wekelijks kasboek hebben.

Ik kreeg als gezellig leesvoer haar begrafenispolis en haar Oxxio contract mee naar huis.

5 opmerkingen:

  1. Misschien kun je afspreken dat uitgaven boven de €10 voortaan in overleg gaan? Of is dat niet echt de bedoeling van wat je doet? In ieder geval wel zonde, want je kunt zelfs bij IKEA 3 spaarlampen voor 2,50 kopen. Tegenwoordig hoef je alleen voor LED-lampen maar zo'n hoog bedrag te betalen, hoewel ook die steeds goedkoper worden. Ik denk dat ik de laatste keer iets van €5 heb betaald daarvoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Negen euro! Dat zijn prijzen uit de beginperiode van de spaarlamp. Inderdaad, zonde van het geld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmmmm, klikte op het verkeerde toetsje... Boven mijn reactie moet natuurlijk N(euro)otje staan, niet N.... :-)
    Groeten,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat zonde, kan ze ze niet terugbrengen onder het mom van dat ze de verkeerde fitting heeft gekocht ;-)

    Maar wel heerlijk dat je mensen kunt helpen alles op orde te krijgen. Ik sta op de wachtlijst voor het schuldhulpmaatjes project als dat hier van de grond komt, kan ik ook mensen gaan helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. LLmM, Het is de bedoeling dat ze het zelf doet, ook al heeft ze slechts 5 jaar lagere school gehad....
    @N(euro)otje, Ja, ze moest wel even slikken.
    @Jutvrouw, ik zou oorspronkelijk Delft als werkomgeving hebben. Nu wordt het al een beetje fijnmaziger.
    Ik heb nog steeds niet mijn aanstelling. A.s. donderdagavond hoop ik mijn bewijs van goed gedrag te halen en morgen heb ik gesprek met de regioleider.
    Ik denk dat je een heel goeie wordt. Het gaat ook vooral om de vaste lasten.

    BeantwoordenVerwijderen