maandag, oktober 10, 2011

Extra aflossen dankzij voordeeltje

Dankzij een voordeeltje van 4.000 euro dat ik eind november bij mijn salaris op mijn bankrekening verwacht vanwege een treurige omstandigheid, namelijk dat ik heel veul ABP jaren heb half november. Dan spaar ik er zelf ook nog eens 1000 euro bij en kan ik eind november toch weer 5.000 aflossen.



Ik ben beneden de Nibud buffer uit gekomen, maar ik ben die hypotheek wel zo verschrikkelijk zat, dat ik er toch voor ga.


Tjonge jonge, wat heb ik toch al reeds veel geld uitgegeven dit jaar! Pffft, brrr, van één inkomen, dames en heren:


6.500 tuin
6.000 auto
1.000 scooter
7.000 extra afgelost

tripje N.Y. in het voorjaar en weekendje Beverwijk, aanschaf Ipad.


Maar dit extra voordeeltje is toch leuk en dan nog een bijgespijkerde 1.000 euro kan ik begin december 5000 euro aflossen. Ik hoop derhalve toch op mijn droom uit te komen en de hypotheek in 5 jaar afgelost te krijgen.
Dan moet het saldo op 69.406,16 uitkomen. Mijn hypotheekschuld is nu nog 75.097,00 groot, dus er is wel een slag te maken in de komende maand.

6 opmerkingen:

  1. Goed zeg! En dat waren ook flinke uitgaven, knap dat je dat op één salaris hebt kunnen doen. Succes met het bijspijkeren van die €1000.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te zien heb je best een goede salaris als je al deze dingen kunt doen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Opnieuw werkt er hard voor. Goed gedaan, hoor! Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed zeg! Dat is toch een flink stuk dat je gaat aflossen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @LLmM, dank.
    Dzoli, ja dat klopt, maar ik hoef van 1 inkomen niet een gezin te onderhouden.

    @Dank Lieve zakken vrouw.
    @Vlijtig Liesje, ik ken nog duizend andere dingen die ik van dit bedrag zou kunnen doen. Een vakantiereisje naar Australië bijvoorbeeld, noem maar iets....Danl. P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij komt er echt wel! Super wat je voor mekaar krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen