woensdag, oktober 05, 2011

Jeroen Pauw en zijn vrouwen

Jeroen Pauw houdt van vrouwen en kennelijk houden veel vrouwen van Jeroen Pauw.

Wat me verbaasd is dat nou niemand Jeroen Pauw een grote lellebel noemt.

Afgelopen maandagavond had ik bezoek en een man vroeg zich af of ik nou geen last had van mannelijke gasten. Hij stond naast zijn vrouw toen hij dit vroeg. Klasse deze vraag, ik vond hem top. Wat een humor en wat ben je toch een man om deze vraag te stellen.

Altijd gedoe met mannen en in het verleden heb ik zoveel last gehad van roddels, van leugens. Van gedoe, de dubbele moraal. Heeft Jeroen Pauw daar geen last van???
Daar kan ik nu jaloers op zijn. Hoe braver ik was, hoe meer last ik had van roddels.

Misschien is de maatschappij veranderd en is een man geen lellebel of slet en een vrouw ook geen slet of lellebel meer. Dat is de beste emancipatie.

9 opmerkingen:

  1. Ok,ik woon niet in Nederland(wel nooit gewoond) dus ik begrijp ik mowt Jeroen Paauw vermijden omdat hij een lelebel is.Dank je wel:))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hier ook mannen over de vloer en nee daar heb ik ook nog nooit last van gehad. Nu ben ik niet bepaald bang uitgevallen en dat helpt ook wel.
    Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moet je dan bang zijn voor de mannen die over de vloer komen, of voor wat de buren denken van mannen die over de vloer komen? Ik geloof niet dat ik me er druk om zou maken, maar als ze over je kletsen achter je rug, is er ook niet zoveel aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nu ik werkte als vrouw met zeven mannen heb nooit last gehad kletsen doen ze toch over je ik trok me nergens van aan zeg zo maar ze kunnen beter over mn, praten dan van me eeten dan kregen ze niets

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gewoon doen en lekker er zelf grapjes over maken. Dan snijd je ze de pas af!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beetje rare vraag van die man, geeft te denken. De dubbele moraal bestaat nog steeds ben ik bang, maar niet meer zo extreem als vroeger.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Heksenbezem, ja toen hij die vraag stelde, moest ik zo hard lachen.

    Omdat zijn vrouw erbij stond heb ik uit respect niet gevraagd, of hij vaak vrouwen lastig viel of zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die Jeroen Pauw lijkt mij een behoorlijke schuinsmarcheerder...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een man kan nooit genoeg gescoord hebben: hoe meer hoe stoerder.
    Een vrouw wordt daarentegen een del, sloerie, lellebel enzovoort genoemd.
    Tja, sommige dingen zullen wel nooit veranderen...

    BeantwoordenVerwijderen