woensdag, oktober 19, 2011

Onthaasten in Limburg

Morgen reis ik af naar Limburg voor twee dagen heerlijk onthaasten in Thermae2000.
Ik heb er zo'n zin in. Spontaan, plotseling met de website vakantieveilingen er bij, had ik zomaar een hotelovernachting te pakken.

Eén hotelovernachting is maar weinig. Ik verlangde naar meer, maar ook moet ik zaterdag weer thuis zijn voor een verjaardag die ik niet wil missen. Durf ik wel meer dan een nacht van huis? Ook daar is voor gezorgd, een buurvrouw zorgt voor de honneurs voor mijn gast, begreep ik vanavond, tijdens het gezamenlijke après aquarobics-en.

Van woensdag tot vrijdagavond ben ik lekker even weg. Een nacht in een hotel en een nacht in een B&B. Welke dat wordt weet ik nog niet. Dat moet ik nog even regelen.

Als extra bonus ontving ik een kortingsbon van een vriendin voor Thermae2000.

Op deze site staan adressen van gastadressen van vrienden op de fiets. Je moet wel vriend zijn, wil je voor het voordelige tarief overnachten.

6 opmerkingen:

  1. Geniet er maar lekker van! Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe dat ook soms..spontaan weekendieren in Waiwera dat is onze spaparadijs hier.Heerlijk.Ik ben zeker je zult er van genieten:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is lekker! Zoiets doet een mens gewoon goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @LzV, ik ben weer thuis.
    @Dzoli, heerlijk in Walwera, ben er nog nooit geweest, maar lijkt me best leuk.
    @Willeke, ja, inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrienden op de Fiets

    "Je moet wel vriend zijn, wil je voor het voordelige tarief overnachten."

    Dat is wel kort door de bocht. Vooraan in het ledenboekje staat duidelijk dat je een meerdaagse wandel- of fietsvakantie moet doen. Heel wat gastgezinnen houden zich daaraan en aanvaarden dus niet elke aanvraag. Laat de 4x4 dus maar op stal ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toen ik gasteerde voor vrienden op de fiets was, kreeg ik zo vaak van niet echte vrienden een verzoek. Ik begreep hieruit dat de adressen vaak onjuist gebruikt worden.

    BeantwoordenVerwijderen