donderdag, oktober 20, 2011

Spaarloon

Nog een tip waarvan ik me niet kan voorstellen dat je dat nog niet wist.
Spaarloon, dat saaie fenomeen, weinig rente, maar veel belastingvoordeel. Je kunt voor eind november voor het hele jaar nog proberen je aan te sluiten bij alle spaarloonspaarders.
Per 1 januari vervalt dit Dan valt alles vrij.

Lees verder op de column van Erica Verdegaal. Op dit fenomeen is inmiddels een geweldige run, die mijn spaarloonregelaar de ASR niet meer bij kan benen.

Voor je werkgever kost dit ongeveer 100 euro las ik elders.

Groet vanuit Herogenrath, een goed en voordelig Stadthotel via Booking.com nog voordeliger.

4 opmerkingen:

  1. Ik heb geen werkgever, dus ook geen spaarloonregeling, maar op het moment toch ook niet zoveel om te sparen, dus dat maakt het weer een beetje beter ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @LLmM, ja jullie geven fors uit, maar straks is er resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De link werkt bij mij niet goed, volgens mij is dit de juiste link naar EV's page:http://www.ericaverdegaal.nl/ Groet, Hsm

    BeantwoordenVerwijderen