zaterdag, oktober 08, 2011

Minimum waste


De in de weg staande afvalbak heb ik een tijdje terug als afval gebracht naar het afvalservicestation. Een afvalbak in een keukenkastje wil ik niet, dat kost me teveel ruimte in mijn u-vormige ruime keuken. :O

Iemand kluste drie haken in het deurtje van het aanrechtkastje en daar gaan de plastic zakken aan die ik her en der verzamel. Voor de foto vond ik de afvalzak van Action wel aardig.

Pedaalemmerzakken zijn te licht. Ik verbruik ongeveer drie afvalzakken per week, je moet wel zorgen dat het niet gaat stinken natuurlijk. Niet dat pedaalemmerzakken duur zijn, maar een aardige bijkomstigheid is dat ik nu helemaal geen eurocent daar meer aan verspil.

3 opmerkingen:

  1. Leuk idee! Ik zou ook wel oplette dat de tas niet te zwaar wordt, voor je straks alles over de grond hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat lekker simpel, daar hou ik van , geniet ervan , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @LLmM, zoveel troep heb ik niet hoor. Ik heb eerder een nieuwe tas nodig omdat het anders gaat stinken.

    @Marion, dank.

    BeantwoordenVerwijderen