donderdag, november 17, 2011

Goodbye gast van de B&B

Ging niet goed met de Expat op het werk. Hij moest de wijk nemen. Vaag vertelde hij een tijdje terug dat het niet goed ging op zijn werk. Hommeles.

Vanavond vertelde hij dat hij zaterdag voor het laatst hier was. ?! O, ja, had ik dat nog niet verteld? Nee, dat had hij niet.

Nou ja, dan niet. De kalender maar weer open gegooid voor over veertien dagen en ik geef mezelf even vakantie. Welverdiend denk ik zo.
Intussen hoop ik dat er weer wat verbeteringen/investeringen aangebracht kunnen worden in de badkamer en de kamer.
De portemonnee gaat weer open, alleen ik moet de exacte afspraken nog maken.

Ik dacht dat de kamer bezet was tot eind maart, maar komend weekend is het dat al zover

6 opmerkingen:

  1. Nou dan ga je doch weer op zoek naar een andere gast.En vooruitziht op vakantie moet erg goed gevoel zijn:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is wel evenbalen.
    denk je voorlopig inkomsten te hebben kan je weer van voor af aan beginnen. Tot eind maart was toch een hele tijd.

    geniet van je onverwachte vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Had je geen contract o.i.d. met de expat of de werkgever? Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jee, kan me voorstellen dat je dat even overvalt. Geniet maar van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is wel kort dag! Hopelijk vind je snel een nieuwe huurder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Dzoli, alleen vakantie van de B&B
    @Koswinnaar, ja, was een hele tijd.
    @LZV, hij had een contract voor een half jaar. Maar er waren problemen op het werk. Bedrijf gooide de strategie om en hij is ontslagen.
    Ik had contact met de werkgever, een mooie feesttaart gekregen omdat hij het zo naar zijn zin had.
    Het is geen vakantiehuisje.
    @Bloem, part-time vakantie
    @Vlijtig Liesje, ik heb zo weer nieuwe gasten, dat is het punt niet, maar vond het wel rustig zo.

    BeantwoordenVerwijderen