maandag, november 28, 2011

Onderhoud aan de badkamer

Vandaag kwam de eerste factuur voor onderhoud aan de badkamer.
Niet te duur 1815 euro voor een Plieger wc, bad weghalen, douche plaatsen, oude pvc vloer weghalen, vloer egaliseren, aanschaffen Felixxfloors van de Gamma en nog wat werkzaamheden in de gastenkamer.

Maar wat had ik net gedaan? Juist ja, mijn bankrekening leeggeroofd en naar de spaarrekening gebracht. Bovendien was het betaalde bedrag voor de Spanjereis er vanaf gehaald en kocht ik ook nog wat spullen bij Ikea, Gamma en Roobol. Van Roobol heb ik spijt, heel veel spijt. Ik dacht dat dit het dichtsbijzijnde bedrijf was dat PVC vloer verkocht, maar tegenwoordig verkoopt iedereen PVC vloer, sinds drie maanden ook Gamma.
De aanbetaling bij Roobol ben ik kwijt, het is niet anders. Ik hoef nu ook geen 1,5 maand te wachten voor het gelegd wordt en nog eens een week voordat ze het überhaupt gaan leggen.
De PVC vloer van Roobol heeft meer reliëf dan die van Gamma en ik moet geen moeilijk te onderhouden vloer meer. Nooit meer.

Juist ja, ik heb net de onderhoudsman een e-mailtje gestuurd, maar het was beter dat ik hem had gebeld. Shame, shame. Wel bestellen en niet betalen. Nou ja a.s. donderdag maak ik het over en ik verwacht dan ook factuur nr 2.

Ik had nog wat meer werkzaamheden bedacht, maar die moeten dan maar wachten.

NB: Overboeken van de Leaseplanbank naar ASN ging nu vliegensvlug. Het geld was de volgende dag al gearriveerd bij ASN!

7 opmerkingen:

  1. Je hebt toch altijd wel een week of twee om zo'n factuur te betalen? Daar zou ik me niet te druk om maken hoor! En de prijzen lijken inderdaad netjes. Wel zonde van Roobol, maar ja, dat doe je maar 1 x verkeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het je meeviel! Ik heb soms ook dat ik al mijn geld heb doorgesluisd naar de spaarrekening, en vervolgens niet stante pede iets kan betalen….

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel herkenbaar. Heb ook wel eens iets net naar de spaarrekening overgemaakt en dan komen de rekeningen binnen.
    En je stuk pvc kan je dat nog ergens anders/aan iemand anders kwijt?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @LLmM, ja dat is zo bij een normaal bedrijf. De man van mijn vorige thuishulp is onderhoudsman en hij werkt bij mij. Dat contact wil ik goed houden. Bovendien heeft hij niet alle uren die hij werkte opgeschreven.
    @Vlijtig Liesje, Gelukkig ben ik niet de enige.
    @Kostwinnaar, Nee dat kan niet, het was nog niet geleverd ik zou daar een maand op hebben moeten wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heb ik ook weleens dat je net wat op je spaar zet en vervolgens krijg je een rekening pff

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Witgoedreparatie. Het is een hebberigheid he, spaarrekening omhoog doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel herkenbaar! De kosten voor de verbouwing zijn aan de hoge kant...

    BeantwoordenVerwijderen