maandag, november 07, 2011

Slechts vijf avonden in een werkweek

Het is een afwisselende drukke week die me wacht. Iedere avond wat. Maar het zijn niet allemaal verplichtingen. Vanavond met vrienden, morgenavond een vrijwilligersavond van Shm, woensdagavond mijn klant, donderdagavond aquarobics, vrijdagavond film. Gisteravond Zuid Afrikaanse muziek met een vriend en twee bekenden, zaterdagavon bij een zus.

Ik hoef me niet te vervelen. Maar ook een voordelige week, aqua en film zijn al betaald, gisteravond betaalde ik de drankjes.

Eigenlijk is het te druk, iedere avond wat, maar easy going, moet het lukken. gelukkig ben ik woensdag vrij, dan kan ik de losse eindjes weer vast maken.

Gisterenmiddag maakte ik een prei, spruiten en bonen taart, met apart aardperen in de oven. Ik zal vast geen scheurbuik krijgen van vier dagen hetzelfde eten. Als het te saai wordt, dan maak ik woensdag wel wat anders.

Ik wilde eigenlijk preitaart maken, maar zaterdagavond taakte ik teveel prei kwijt aan een inhalige zus.:-)) Daarom is het een groentemixtaart geworden.

5 opmerkingen:

  1. Voor mij valt het deze week juist mee: Zumba is afgevallen, dus dan heb ik nog één avond sport over en verder geen speciale avonddingen deze week. Ook wel lekker, heb nog genoeg andere dingetjes te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet er niet aandenken zoveel activiteiten in 1 week. Ik heb al moeite met veel dingen doen in de week zoals, die nu is. Veel plezier gewenst en over de scheurbuik zou ik me geen zorgen maken. Je kunt toch ook een sinaasappel of mandarijn eten. Gr. LZV

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @LLmM, jammer voor je geen Zumba, lijkt mij een heel leuk iets.
    @LZV, Jij bent ook altijd druk toch?
    Het zijn voor mij relaxte afspraken deze week, dat scheelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Best een drukke week inderdaad. Ik heb afspraken altijd het liefst overdag, en de avonden vrij.

    creatief opgelost met je groentemixtaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Vlijtig liesje,Overdags heb ik een afspraak met mijn salarisbetaler mijn werkgever dus.

    BeantwoordenVerwijderen