woensdag, november 16, 2011

Visje gescoord bij Las Palmas

Lekker gegeten met de afdeling en een oud-collega waar ik vroeger de kamer mee deelde. Die hadden we toen nog, nu is het een open afdeling geworden, waar iedereen goed zichtbaar is. Binnenkort mogen we allemaal bij aankomst een bureau uitzoeken Met al die parttimers is dit zuiniger.

Enfin, lekker gegeten en binnen het budget gebleven, dat was wel belangrijk. Vis dus, garnalen met lekkere saus, een vis uit een verland met couscous uit Maleisië, lekker toetje. Ik hou wel van dit eten, recht toe recht aan koken met echte producten en dat proef je wel.

Niet verwacht en daarom nu nog niet thuis een grote bos bloemen met een Litho uit het Rotterdamse. De cadeaus staan nu nog op kantoor en morgen ga ik dan maar weer met de auto naar de zaak.

Vannacht voor de tweede keer in lange tijd een droom gehad die ik me nog herinnerde. Ik zit aan een groot soort zwembad temidden van allemaal mensen en links zijn kleine huisjes. Het is er gezellig Dit was het herhalende deel van droom. Hierna liep ik in deze droom weg en kwam ik aan bij een vrijstaand huis met een puntdak. Hier hoor ik thuis. De droom eindigt hiermee.

Voordat ik verhuisde naar dit huis had ik jaren daarvoor dromen over verhuizen. De dromen gingen over een groter hui, maar ze leken niet op mijn huidige huis. Dit huis is mooier dan dat ik toen gedroomd had.

De vraag is of dromen dromen bedrog zijn. We zien het wel.

2 opmerkingen:

  1. Ja met colleags nog uit eten gaan..leuk als dat kan.Vis zou ik ook lekker vinden;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als een prima manier om de dag door te brengen :-) En wat apart van dat huis!

    BeantwoordenVerwijderen