dinsdag, december 06, 2011

Cursus WFT Basisdeskundigheid

Gisteren schreef ik me in voor een cursus WFT basisdeskundigheid , want ik wil straks toch dat diploma hypothecair krediet gaan halen.

Deze cursus zou officieel zes maanden duren en daarna mag ik dan eindelijk die cursus hypothecair krediet gaan halen.

Maar ergens moet ik toch beginnen, dus ik ga toch maar starten. Medio 22 december zou de eerste cursus binnen moeten komen. Dan kan ik in de vakantieweek in Spanje alvast beginnen lijkt me zo.

Ik schreef over mijn voornemen tot deze cursus al in augustus.

4 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd naar de inhoud, moest wel even grinniken over de WTF cursusnaam ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @LLmM, haha, daar had ik hélemáál niet aan gedacht..... :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met de studie.
    Als het interessant is leert het wel makkelijker.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Kostwinnaar, bedankt. Ik hoop dat het geen taaie kost is :_)

    BeantwoordenVerwijderen