zaterdag, december 31, 2011

Een top 2012 gewenst!

Vanuit het zonnige Torremolinos wens ik iedereen een geweldig goed financieel, maar vooral een jaar waarin je een tevreden gevoel hebt. een jaar waarin je doelen gehaald mogen worden. Misschien af en toe een extra goed gevoel, omtçdeçat er iets extra leuks op je weg komt. gewoon een goed !!!

Vandaag kocht ik twee oliebollen bij de oliebollenkraam die genoemd werd in dit stukje van de Telefgraaf. Dom natuurlijk, maar ok, het is traditie.
Langs de kust loopt een boulevard waar ik regelmatig langs slenter.
Vanuit mijn kamer heb ik dit schitterende uitzicht
Ik betaalde 210 euro voor de studio in het Palm Beach. Het Transavia vliegtuig bracht me er voor 290 euro. Ik ben blij met de spotprijs en ja de volop schijnende zon speelt mee.

Ik ben tot rust gekomen. In mijn vorige blog schreef ik dat ik zoveel moest doen, daar heb ik nu geen last meer van. Ik ben best tevreden met de boeken die ik las, de drie cursussen voor de cursust wft basiskennis. Ik hoop dat ze bij Laudius ook echt opleiden voor het examen. In de eerste les stond een behoorlijke fout over de bank Alex, hier zou alleen als internetbroker zonder advies effecten transacties kunnen laten afhandelen. dit klopt totaal niet. Bovendien kun je er sparen, dus ze hebben wel degelijk een bankvergunning nodig enz.

Gisteren at ik voor het eerst stokvis. Nu dus wel voor het enorme bedrag van 6 euro. Het is een vis met een paar graten aan de zijkant.
Ok, ik had ook voor 30 euro aan de kreeft kunnen gaan.

Ik vind het prima zo. Thuis heb ik het altijd verschrikkelijk druk. Morgen is de pret over en land ik in een regenachtig Nederland, waar ik opgehaald en thuisbezorgd word. Maandag ga ik weer aan het werk en maak ik de nieuwjaarsborrel hopelijk mee. Ik moest me digitaal aanmelden en dat lukte niet. Een nieuw plan voor de veiligheid. Als ik er niet bij kan zijn, is het wat mij betreft geen ramp. Vanaf zes uur moet ik thuis zijn.

4 opmerkingen:

  1. Jij ook de allerbeste wensen voor 2012 toegewenst. Je uitzicht is geweldig! Serieus iets om een volgend jaar te overwegen. Alhoewel...de hondjes....
    Ik ben hier veel minder tot rust gekomen, want al heb je vrij, er is toch veel te doen. Maar aan de andere kant: het geeft ook wel rust in mijn hoofd, dat een aantal klussen geklaard zijn, waar ik sinds de zomer tegenop zag. Ik kan het nieuwe jaar in met lege wasmanden, gerepareerde broeken en truien en met verlichting in alle kamers met een knop bij de deur in plaats van dat ik eerst kruipdoor-sluipdoor de donkere kamer door moest op weg naar een lamp met een knopje ;-)
    En vanavond naar de kerk, mooie dienst. Ik ben tevreden. Nu een oliebol :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je zo kunt genieten van je vakantie en dat je toch nog tot rust komt. Het is je van harte gegund. En jij natuurlijk ook een heel fijn 2012 toegewenst!

    Ik ben thuis gebleven met de feestdagen, maar wel heerlijk uitgerust. Waarom? Omdat we ECHT thuis zijn gebleven. Geen enkel bezoekje, geen drukte. Was eigenlijk weer mijn beste kerst in jaren, echt lekker. Hoewel een zonnetje erbij ook niet gek was geweest ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De beste wensen en vooral een gezond 2012 gewenst, dat al je dromen mogen uitkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Ari-atarie, Er reisden heel wat honden mee naar Spanje. Ik hoorde zelfs een kat.
    Goed dat je zelfs de broeken hebt gerepareerd. Die blijven bij mij het langst liggen.
    Op oudejaarsavond is er bij ons geen kerk meer, behalve dichtbij in een Hervormd dorpskerkje.

    @LLmM, ik voel helemaal met je mee.
    @Schuldenvrij Leven, jij ook.

    BeantwoordenVerwijderen