zaterdag, december 03, 2011

Euro's voor reclame klikken

Door betere internet marketing technieken verdien je nog wel met het lezen van e-mails, maar meer levert het op wanneer je bij webwinkels koopt, nadat je die website bezoekt via Euroclix of Moneymiljonair.

Wanneer ik een boek koop via Bol.com of iets via Conrad vergeet ik dat vaak te doen via deze sites.
Moneymiljonair heeft daar nu een tool voor bedacht om je pc waarmee je dat niet vergeet en die werkt op de drie meest bekende brouwsers IE, Firefox en Chrome.

Ik ben niet dol op programmaatjes, waar je niks van hoef te merken, maar die ondertussen wel je pc langzamer laten lopen, of nog erger, dat ze updates nodig hebben.

Vanaf nu zal ik, als ik iets koop via internet dat in het vervolge via Euroclix en/of Moneymiljonair doen.

Ik heb niet vaak meer reclame gemaakt voor deze sites, want door klanten aan te brengen verdien ik iets extra's. Dit jaar heb ik via Moneymiljonair 25 euro laten uitbetalen en momenteel heb ik een saldo van 12,46. Nog vier cent en ik kan wederom een uitbetaling aanvragen.

Euroclix daarbij heb ik nu een saldo van meer dan 150 euro en ik laat me pas uitbetalen op het maximum van 325 euro.
Bij Euroclix gaat het sparen harder:Bij 1.000 clix ontvang je 10 euro en bij 2.000 clix 25 euro.
Als het niet handig is om je in geld uit te laten betalen, je kunt dit ook in cadeau's doen. Heel leuke hebbedingen.

Bij Moneymiljonair is het behalve uitbetalen in geld ook mogelijk om kortingscodes te krijgen die vaak een hogere waarde hebben dan het uitbetalen in geld. Je kunt het geld geven aan goede doelen of over laten boeken naar je PayPal.

3 opmerkingen:

  1. 50000 clix is €850 en volgens mij heb ik ook al ergens een maximum gezien van 100000 clix (maar helemaal zeker weten doe ik dat niet). Enfin.... je hebt nog wel even te gaan mocht je besluiten om te gaan voor die €850.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit ook al bijna op de 37,50 voor MM dit jaar. Tel daar 10 euro van Nucash bij op... heb ik toch al bijna 50 euro door zo af en toe op wat mailtjes te klikken tussendoor.
    Euroclix laat ik trouwens ook zo lang mogelijk staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor euroclix kun je zelfs naar 1700€! Ik heb laatst een uitbetaling va84€ aangevraagd, omdat de verbouwingskosten op het moment toch erg uit de hand lopen en ik die 84€ extra even heel goed kan gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen