zaterdag, december 10, 2011

Lekker nachtje weg voor weinig

Van vrienden hoorde ik dat zij samen een nachtje in een hotel hadden gelogeerd voor 29,95.

Ze liet me het boekje zien dat ze hadden gescoord bij Voordeeluitjes.nl van. Je koopt het boek voor 29,95 en pikt daar een hotel uit. Alleen de eerste nacht is 29,95. Bij Hotelbon ben je verplicht te eten in het hotel maar met voordeeluitjes niet. Het is alleen de overnachting en geen ontbijt.

Het lijkt mij nog wel eens wat om zo een een weekendje weg te gaan.





3 opmerkingen:

  1. Moet je doen, is toch lekker om een nachtje of meerdere weg te gaan en in een hotel verwend te worden. Ik heb er niets van om mijn eigen ontbijt te maken in een hotelkamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is inderdaad een goede. Ik ben nooit zo dol op aanbiedingen die goedkoop lijken, maar door verplicht diner/ontbijt duur worden, maar dit klinkt wel als een goede deal!

    P.s. ik heb vandaag mijn eerste Give Away georganiseerd, mocht je ook een kans willen wagen, dan zou dat hartstikke leuk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook de Fletcher-hotelbonnen zijn, wat mij betreft, een aanrader.
    Niks verplicht, zelfs geen ontbijt, als er een restaurant ofzo bij is, bestel je daar gewoon zelf iets, scheelt weer 15 euro, voor een matig ontbijt.
    Het Kruidvat verkoopt vaak deze bonnen.

    BeantwoordenVerwijderen