zaterdag, december 17, 2011

Menu van week 50 2011

€ 22,50 kostten de boodschappen en afgelopen woensdag at ik voor € 23,50 bij een Beren eetcafé = € 6,50 per dag.

In week 49 was de lasagne in de aanbieding bij Bas van der Heijden, 2 pakken voor 3 euro. Bij de kassa had ik nog wat strijd toen ik op de display van de kassa zag dat ze duurder waren. Ik mopperde dat de aanbieding 2 voor 3 euro was en als ik de hoofdprijs moest betalen, dat ik dan liever iets kocht zonder e-nummers. Enfin, een andere klant vertelde me dat het aan het einde van de kassabon werd rechtgetrokken. De cassiere wist het niet.
Ik at er zondag en maandag van.

Op woensdag at ik met een vriend voor 23,50 een hamburger met frites en sla bij een Beren restaurant. Was een onverwacht spontaan uitje.

Donderdag was er een kerstdiner met de zaak.

Vrijdag kookte ik weer eens en dat was spruiten met champignons en uitgebakken spekjes. Ik vind mijn eigen gekweekte spruiten lekker. Lijkt wel of ze zoeter zijn dan die uit de supermarkt.

Vandaag, zaterdag at ik mee met familie. Dat was een onverwachte uitnodiging, waar ik dan maar op in gegaan ben.

Kortom een week met slechts drie keer thuis gegeten. Ik was dat kerstdiner volledig vergeten, daarbij kwam nog dat spontane uitje, dus veel te veel ingekocht.

Ik ga de overige groenten van afgelopen week, prei, pastinaak en Italiaanse kroten maar koken in de stoompan en daar een salade van maken, dan gebruik ik dat komende week voor de lunch die ik meeneem die ik altijd meeneem naar de zaak.
Ik dronk iedere dag weer een liter karnemelk, at twee mandarijnen van de groentenboer erbij. Nam iedere dag bruin brood met beleg.

Het was weer een drukke week, net als de vorige week had ik iedere avond iets. Zelfs vanavond nog kreeg ik hulp met het downloaden van een e-book op mijn Ipad2, die ik bij Bol com kocht van mijn gekregen boekenbonnen van Nipo en Invotes. Ik heb er nog veel, dus ik zal me de komende tijd niet vervelen. Haha, ik hoop op een vakantie-week lekker lezen en dingen doen waar ik thuis niet aan toekom.

1 opmerking:

  1. Wij hadden deze week qua eten wel een voordelige week. Een paar keer macaroni met ham en kaas gegeten, lekkere kip tandoori met rijst (waarbij ik de kip vervang door champignons en er vaak nog wat restjes groenten doorheen gooi) en soep.

    Verder probeer ik flink minder te snoepen en wat te snijden in mijn kaas eten. Mocht ik wel willen snoepen, dan liggen er zelfgebakken oliebollen :-)

    BeantwoordenVerwijderen