zaterdag, december 17, 2011

Trekking van de Give away

De trekking van de give away, een schoonheidsbehandeling in de schoonheidssalon op Rotterdam Zuid heeft plaats gevonden:

Omdat ik zelf moest trekken heb ik vanmorgen alle namen op kleine briefjes geschreven en in deze schaal gestopt.
Daarna ben ik de gewone dingen gaan doen die zo nodig moeten, zoals boodschappen, moestuin en eten bij familie. Thuisgekomen heb ik de opgeladen batterijen in het fototoestel gedaan lamp er bij gezet en de foto van de winnende loten genomen.

En vôila dewinnaars zijn:


Kostwinnaar en Moepsie zijn de gelukkigen. Jammer voor de anderen. Ik vond het leuk om te doen.

Ik weet niet of het lukt, het is eerlijk getrokken. Als het aan mij had gelegen waren het dichtbij wonende mensen geworden. Maar ja, eerlijk getrokken, het lot heeft beslist.

Moepsie geef je je NAW gegevens op via de e-mail?

N.B.: Kostwinnaar liet me weten dat zij het aan Wil, die op Rotterdam Zuid graag gunt.
Dus Wil, stuur jij me een e-mail met je NAW gegevens?

2 opmerkingen:

  1. Lees net dat ik gewonnen heb!1 Helemaal te gek. heb er ontzettend veel zin in. Zitten hier in emotionele achtbaan. (schoonvader ligt op sterven) lekker even gaan ontspannen. Heerlijk! Meis, helemaal bedankt!. Moepsje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lees net dat ik de prijs van Kostwinner krijg SUPER LIEF!!

    zondag morgen 10 voor 8 mijn dag kan niet meer stuk !

    alleen even uitzoeken hoe ik mijn gegevens bij jou krijg maar dat komt goed !


    wil r;dam zuid

    BeantwoordenVerwijderen