dinsdag, december 27, 2011

Wat is het warm

Oei wat is het warm en zonnig in Zuid Spanje. Heerlijk en slechts af en toe een wolk gezien, maar vandaag niet.

Moet wel zeggen dat de toeristische leeftijd in de winter vermoedelijk 2 à 3 keer zo hoog is als in de zomer. Maar ik klaag niet. Ik vind het heerlijk. Ik heb het boek ´keukenmeidenroman´al uit en het volgende boek moet nog gedownload worden.
Wat zijn er veel Nederlandse restaurants hier in de buurt. Het boeit me niet.

Ik werd eergisterennacht zo boos wakker dat ik altijd aan geld moet denken en hoe zo voordelig uit te zijn. Het overviel me. Ik werd er klaarwakker van. Ik ben niet zo van voordelig, voordeliger, voordeligst. Het liefst doe ik gewoon spannende dingen.
Zo zag ik best veel excursies Ik weet niet waarom ik ze niet doe. Waarschijnlijk heeft het meer te maken, dat ik een week nu eens niets wil doen, dan het met geld heeft te maken. Ik zou bijvoorbeeld het Picassomuseum kunnen bezoeken in Malaga.

Helaas heb ik nog niet zoveel aan mijn studie gedaan als ik had moeten doen, maar de week is nog lang....

Ik hoop dat jullie ook genieten van de feestdagen en de rust.

Update: De studie vordert gestaag. Helaas kan ik geen connectie maken met internet, nog met de Ipad, nog met het Netbook. Mijn Nederlandse Ict-er buurman, die ik hierover een e-mail schreef, adviseerde me om alle apparatuur het huis uit te gooien.
Ik zit nu in het internetcafé.

8 opmerkingen:

  1. Het is natuurlijk niet te vergelijken, maar het is hier ook nog lekker warm! Geniet van je vakantie en grijp ook je kans voor wat betreft excursies. Belevenissen en ervaringen zijn eigenlijk bijna nooit weggegooid geld (en later ook niet meer in geld uit te drukken).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, een blogje vanuit Espanja! Geniet van het lekkere weer. Als ik daar in de buurt was, zou ik in ieder geval het Alhamra willen zien en ook nog wel even een uitstapje willen maken naar Gibraltar.
    Veel plezier en alvast een goed 2012 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van je heerlijk vakantie daar de warme temperatuur ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. LLmM, nee, het is niet te vergelijken.
    gelukkig dat het niet sneeuwt in NL, al zal Neurootje dat niet met mij eens zijn.

    @Zuinigaan, Gibraltar ligt 125 km verderop. Alhambra nog verder weg. Ik zit in Torremolinos.
    Maar een boottochtje is nooit weg, ook al ben ik dan twee dagen aan het varen. Bedankt voor het meedenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn ouders zaten als bejaarden ;-) ook altijd in Torremolinos en maakten genoemde uitstapjes. Volgens mij huurden ze daarvoor een autootje. Ik had geen idee dat het zo ver weg was. Volgens mij gingen ze ook naar Marokko.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier en geniet van je vakantie. Fijne dagen.
    Zou graag het zonnetje even zien.
    Hier is het winderig en fris.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Zuinigaan, mnijn Ipad doet het weer gelukkig. Je moeder komt nu niert meer ver. Gelukkig heeft ze van het leven genoten.
    @Kostwinnaar, ik geniet nu volop. Inmiddels ben ik gewend aan niks doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zit jij lekker! Ik hoop voor je dat het een topjaar wordt, dat je je doelen haalt en mij tot voorbeeld blijft zijn! :)

    Groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen