zaterdag, januari 14, 2012

Keukenlade opgeruimd

Start van de schoonmaak, want morgen kunnen er wel eens mensen zijn die per ongeluk ongevraagd mij willen helpen en de verkeerde lade open doen.

In deze lade zijn vooral voorwerpen die ik niet vaak gebruik op de tandenborstel, stokers en drie soorten tubes tandpasta na.


Dit moet de lade helaas verlaten:

De oude zileveren lepeltjes met afbeeldingen van het wapen van geboortedorp, het oude gemeentehuis en nog een paar gewone lepeltjes. Ze liggen samen met de oude familie vleesvorkjes op het lage kastje voor uitdelen in de familie die morgen langs komt.

Het groene kampeerbestek verhuisd naar mijn werk. Handig voor het geval ik iets bijzonders daar wil eten.

De vacuvin gaat naar de weggeefwinkel.

De tuinschaar die ik in de keuken hield voor bloemen bijwerken, verhuist naar de schuur.

dit blijft over:

10 opmerkingen:

  1. Je gaat behoorlijk vlot hoor met je opruim / wegdoeacties.

    Veel plezier morgen met je familie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Bespaarzuinig, valt wel mee hoor. De lepeltjes en vooral de oude vleesvorkjes waren al jaren in mijn bezit :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Netjes!! En je hebt er straks elke dag plezier van, want ik neem aan dat je die lade regelmatig opentrekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @LLmM, het komt toch wel twee keer per jaar vor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat was ook altijd mijn grootste angst: stel dat iemand in een laatje of kastje kijkt... die schrikt zich dan rot. En terecht!

    Je laatje ziet er weer netjes uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. (nog?)van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat het een goed jaar mag worden.

    Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Willeke, jij bent super netjes
    @Kostwinnaar, dank.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Willeke, jij bent suepr netjes.
    @Kostwinnaar bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen