zondag, februari 05, 2012

250 bezuinigingstips van de Vrekkenpagina

De bezuinigingstips, gelezen op de Vrekkenpagina wil ik graag doorgeven.

Je kunt ze hier downloaden

De Vrekkenpagina wordt goed, informatief en humoristisch geschreven door een oudere heer.
Ik heb geen twitter, maar volgde zijn berichten in de Google e-reader toen dit ng mogelijk was.

Veel van de tips kent iedereen, maar het is toch leuk om ze opnieuw te lezen.

Rijd je minder dan 10.000 km rijdt per jaar, dan is het verstandig een auto te delen via Greenwheels en Autodate of Wheels4All.

Zelf ruitensproeier maken is simpel en voordelig. Enz. Enz.

8 opmerkingen:

  1. Ik ga ze eens doorlezen, vaak ken ik de meeste, maar staan er ook altijd net een paar tussen waar ik nooit op zou komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat is een leuke site die ik regelmatig bezoek. De humor relativeert lekker. En hij heeft altijd wel een punt. Wat geweldig die 250 tips. Succes met waar je mee bezig bent! Ik vindt het allemaal geweldig postief en smul ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handig! En sympathiek dat de tips gratis te downloaden zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @LLmM, yep, gelijkgestemden inspireren zeker. Zeker als ze goed schrijven, zoals jij.
    @VlijtigLiesje, ja dat is zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik naar de Greenwheels halte moet, ben ik al voorbij het winkelcentrum. Dus dat is voor mij niet echt handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. als je bijvoorbeeld bij de abn bent, betaal je 33,- per jaar aan bankkosten. Als je naar asn gaat 12,- scheelt dus ook weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. contactlenzen van de action

    BeantwoordenVerwijderen