woensdag, februari 29, 2012

Je geschiedenis voor middernacht uit Google verwijderen

Vanaf morgen kan Google jouw gegevens gaan verkopen aan derden. Zodat bedrijven weten waar jij in geïnteresseerd bent.


Je hebt dus nog een paar uur om je zoek- geschiedenis uit Google te verwijderen:



Het kost nog geen minuut om jouw zoekgeschiedenis te verwijderen, zodat dat niet meer doorverkocht kan worden.



  1. Log in in je google account

  2. Ga naar https://www.google.com/history

  3. Klik op "remove all Web History."

  4. Klik op OK.

Gebruik vanaf nu een andere zoekmachine.

Ik ga vanaf nu Vinden.nl gebruiken dat levert me tevens veel extra clix op, dat doe ik via Aanbiedingen bij EuroClix, het spaarprogramma waarmee ik geld verdien. Ik vermoed dat deze website ook flink geld aan mij aan het verdienen is. Misschien niet helemaal eerlijk, aangezien ik ook Blogger van Google gebruik. Maar ja, nu ben ik in de mood van ik wil dit niet ik ga naar een andere zoekmachine.



Ik heb Vinden.nl als link opgeslagen in mijn browser.


Update: Nieuwe schuldenklant, hoe zou Google mij advertenties geven, nu ik veel op WW-uitkering , voedselbank en Nibud zou hebben geGoogled?

7 opmerkingen:

  1. Mooi dat jij er ook over schrijft! hoe meer mensen het weten, hoe beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, maar wel rijkelijk laat, wie weet verdien ik er nog wat aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb het net allemaal verwijderd en een nieuwe internetbrowser uitgezocht. Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @JCK, ehmm, ga je ook voortaan zoeken via Vinden.nl?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik gebruik sinds de aanmelding bij euroclix altijd vinden.nl maar voor de zekerheid toch maar even m'n evt. zoekgeschiedenis verwijderd bij google.

    Vond het wel grappig. Manlief begon er ook net over terwijl ik aan het inloggen was om de blogjes te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ook te laat. *zucht diep* Ach, er druk om maken helpt nu niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen