maandag, april 02, 2012

Werkvakantie

Vanaf morgenavond ben ik met vakantie. Ik heb dit keer gekozen voor een werkvakantie.

Ik wil in mijn slaapkamer het behang verwijderen en de muren sauzen. Helemaal zelluf in het kader van "Dat doe ik zelf wel".
De slaapkamervloer wordt een Flexxfloorvloer, net zoals op de gang, de badkamer en in de gastenkamer.

Wat zal het mooi worden!

Weet nog niet of ik de muurverf bij Gamma of bij Action ga aanschaffen.

De volgende doelen staan nog op mijn lijstje:
Studeren, moestuin, lezen, film, niets doen, aqua aerobics. Genieten dus.

5 opmerkingen:

  1. het flexfloor systeem ; gemakkelijk om zelf te leggen en hoe met het onderhoud, bevalt je dat, vroeg ik me af? In elk geval heel veel klus plezier gewenst...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Meandmybeardies, Jammer dat er groeven in de vloer zijn, maar nu de vloer nog nieuw is, merk ik daar nog niet veel nadelen van.
    Op termijn zal ik naar ik denk flink op schelden. Maar iedere pvc vloer van nu is niet zo glad als de pvc vloer die ik vroeger had.
    In de badkamer is de vloer volledig gelijmd en strak tegen elkaar aan gelegd.
    Ik vermoed dat de houdbaarheid van de vloer 10 jaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een fijne vakantie. Wat zal het weer mooi worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne vakantie, en veel succes met klussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De action is denk ik goedkoper?
    Veel succes met alles, en dat het maar heel mooi mag worden!

    BeantwoordenVerwijderen