zaterdag, augustus 25, 2012

Verlanglijst

Feit: Mijn geldreserve is minder groot dan mijn verlangens.

Wat wil ik dan zoal:
met stip op 1: Hypotheek op nul

Dan de rest, die ik regelmatig  op de notitie app van de Ipad bijwerk.
Zo heb ik later ook nog eens leuke cadeautjes te vragen, maar eigenlijk alles heb ik hier op gemikt.

Vroeger maakte ik aan het begin van het jaar een lijstje en dat hing ik aan de binnenkant van de meterkastdeur. Maar ja, dan kwam de meteropnemer en dan?? Of iemand maakte per ongeluk de verkeerde deur open en dan stond mijn hele hebben en houden zomaar op straat.

Nou ja, dan kan ik het nu net zo goed op internet gooien dus:

Eerst maar eens de verlangens die ik al had.

haakje links van glasgordijn in slaapkamer maken
Behang tegen de voorkant slaapkamer ook vernieuwen
Tafel in slaapkamer hetzelfde als in gastenkamer
TV aansluiting in slaapkamer verbeteren, of de tv helemaal weg en naar beneden verhuizen. Gebruik hem zelden
Decluttering, oude homeopathische kist uit begin 1800 moet terug de familie in. Maar ja, ik vind hem zo mooi

Boekenkast leegmaken (woredt aan gewerkt)
Trap en gang en wc: ook voorzien van Flexxfloors, is voordeliger via internet dan via Gamma en wel hier
Vinylbehang vernieuwen in wc
Schilderen van buitenboel, maar mag ook volgend jaar als de gepensioneerde kennis dan nog maar op de ladder kan staan
Volgend jaar het terras aan de voorzijde van het huis weer 20 cm ophogen voor de tigste keer.
De tv kast weg uit de woonkamer.
De boekenkast de deur uit
Een bank de deur uit
de vloer van gang, trap en woonkamer voorgoed vernieuwd
nieuwe tv beneden
Een schilderij weg uit de woonkamer, het is toch wel erg druk, maar welke?

Gezichtsgymnastiek volhouden, het boek heb ik weer gevonden 

Bloemen schuin-afsnijdmesje, bij de bloemist
Zonnepanelen 4.000 euro
Zes sets met nieuwe lakens voor de gastenkamer, mag dan de crisis eindelijk ook eens een tandje minder?
Volgens Google zijn er in 2012 net zoveel zoekenden als in 2007 en de top was in 2010. Bovendien zijn er veel concurrenten bijgekomen. De hotels hebben de prijzen zeker in het weekeinde verlaagd. Het wordt er niet beter op.





2 opmerkingen:

  1. Nou, dat is toch niet een lijstje om je vreselijk voor te schamen? ;)

    Wel jammer dat het niet zo lekker loopt met reserveringen dan.

    Hoop dat je snel je hypotheek op nul hebt, en daarna lekker wat ruimte voor al je andere wensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Valhalla, over geld praten is not done, prive dan hè, alhoewel ik merk dat er toch een omslag komt.

    BeantwoordenVerwijderen