maandag, november 05, 2012

Biologisch restaurant geopend dankzij crowdfunding

 Nieuw & Veelbelovend in Rotterdam

Uit je eigen stad
Uit Je Eigen Stad, Biologisch

Uit Je Eigen Stad plant, zaait, kweekt en teelt op plekken waar niemand het verwacht: kantoren, braakliggende terreinen, een dak. Alles wat ze verbouwen is te koop in hun eigen winkel en wordt geserveerd in het restaurant.

“Je proeft de versheid,. Echt lekker eten in een gemoedelijke sfeer. Het feit dat je de groenten 'ziet groeien' maakt het extra lekker en leuk, ook voor kinderen!” (16-10-2012)

lees de eerste recensies




In de nieuwsbrief van Iens van 25 oktober las ik dat het restaurant geopend is.

Ik heb er vaak aan getwijfeld of het ooit van de grond kwam, en omdat de voedselbank dichtbij is, heb ik zelfs een tijd gedacht dat het stuk land waar op geteeld werd, met een groot hek er voor en dichtbij de de Merwehaven en Marconiplein, dat dit door en voor de voedselbank is.Maar nee, de voedselbank teelt even verderop met behulp eigen mensen en permacultuur weet ik nu.





Door Crowdfunding is nu 69.000 euro opgehaald en volgens mij is succes verzekerd. De tevredenheidscijfers van Iens is nu 7,7.

2 opmerkingen: