zondag, december 09, 2012

Deelnemers van het doorgeefboek

Het boek is verdeeld over  alle 22 deelnemers, het waren 21 reacties + 1 e-mail.

Iedereen die gereageerd heeft krijgt de gelegenheid het boek te lezen en door te sturen aan het volgende adres.

De meesten heb ik al kunnen achterhalen en zelfs ben ik daarvoor lid geworden van Google +.
Bij degenen die een blog hebben, daar heb ik een berichtje geplaatst.

Twee blogs heb ik toegevoegd aan 'Mijn lijst met blogs'

Bij de meesten stond gelukkig dat anti spam ding uit. Maar bij een paar wel, en voor deze bijzondere gelegenheid liet ik me doordoor zelfs niet laten weerhouden door het totaal overbodige anti-spam.
Maar dit is echt éénmalig. Het komt wel eens voor dat ik een berichtje wil plaatsen bij een anti-spam blogster, maar het blijft altijd bij goede bedoelingen.

Marjorie is de eerste die het boek te lezen krijgt, zodra ik haar NAW gegevens heb.

Deze mensen heb ik niet kunnen achterhalen, Willen jullie mij een e-mail sturen?
opnieuwbeginnen @ online.nl

Naam nummer
Ellen 3
Anna 9
Sonja81 12
Bitmap 14
Brigitte 15
Petra 18
Bloem 19
Dat was het weer!

3 opmerkingen:

  1. Dat is top. Ik heb alleen moeite met het mailen van hieruit. Misschien kun je mij je mailadres toemailen op mijn gmail-adres = ron mar 93@gmail.com (maar dan helemaal aan elkaar). Dan mail ik je mijn naw-gegevens terug. Alvast bedankt.
    Marjorie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @mar93@gmail.com, onder dit e-mail adres lukt het niet, Ik probeerde het meerdere keren.

    Mijn e-mail adres stond in het blog over het boek en staat ook rechtsbovenaan dit blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai, je had bij mij een bericht geplaatst dat ik op de doorzendlijst stond. Volgens mij is er iets fout gegaan, zover ik me kan herinneren alleen gereageerd dat ik het boek ook had. Ik hoef dus niet op de rondzendlijst.
    Hypotheekvrij! heb ik gereserveerd bij de bieb.

    BeantwoordenVerwijderen