zondag, december 23, 2012

Een week lang chillen!

Gisteren en vandaag waren al zo heerlijk dat ik niks hoefde te doen.  Normaal is een werkdag al twaalf uur, maar afgelopen donderdag en vrijdag waren werkdagen van veertien uur. Pfftt, misschien dat ik daarom zo uitzie naar een tijdje niks.


Volgende week is een week van bezinning, tijd om na te denken over de doelen voor volgend jaar.
Terugkijkend op het afgelopen jaar en zien welke targets ik haalde. Tijd voor reflectie, een contemplatieve week dus.

Afstand nemen van de bijna zevendaagse werkweek. Toegegeven, ik heb even nodig om tot rust te komen. Om toch niet te haastig leuke dingen te doen, maar er echt de tijd voor te kunnen nemen.
Ik heb veel e-books op de Ipad, en die wil ik gaan lezen. Bovendien heb ik nog wat lessen die lange tijd zijn blijven liggen en die ik volgende week nog wil gaan oppakken. Misschien werk ik alvast aan een lange consuminderblog. Ik zie wel. Deze week is voor mijzelf, voor de leuke dingen. Lekker een hele week chillen!

Ik hoop dat jullie ook fijne feestdagen zullen hebben.  Tot blogs!

6 opmerkingen:

  1. Insgelijks!
    ....met de koopzondag vandaag en het kopen kopen kopen kopen in de media staat consumeren weer hoog in het vaandel. Negeren dan maar. Hoofdzaak we blijven gezond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad weer een tijd voor (zelf)evaluatie. Ik heb dit jaar al mijn financiele doelen gehaald. Toch een redelijke deuk weten te slaan in de hypotheek. Maar er is natuurlijk meer dan alleen financieen. Volgend jaar vrolijk door.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Anoniem1, zo is dat, gezond!


    @Anoniem, Gefeliciteerd. Ik vind dat ik best een redelijke deuk heb geslagen, al is het nooit genoeg natuurlijk.Staat het al op de lei?

    @LegeZakkenVrouw, Thanks.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rust lekker uit en tank even bij!
    Lieve groetjes,
    Zuinigaan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Zuinigaan, jij ook in het zonnige zuiden. Het leven is goed.

    BeantwoordenVerwijderen