donderdag, januari 03, 2013

Vakantiebudget 2012

Het vakantiebudget was 2.000 euro zo stelde ik begin 2012 vast.

Het is ook gelukt! 2.186,41 vind ik prima voor een alleenreizigster.

Wat deed ik voor dit bedrag?

Verjaardagaanbieding een weekend naar Thermae 2000
Met Bolderman naar Noorwegen
Met vriendinnen geluncht in een sterrenrestaurant tijdens de restaurantweek
Een weekendje naar Schiermonnikoog en gelogeerd in een Bed and Breakfast van deze site. (de prijs is nu verhoogd)
Naar Spanje in de duurste tijd van het jaar, kerst en oud en nieuw.



Ik ben tevreden.



4 opmerkingen:

  1. Netjes! Lijkt me best lastig om een goede deal te vinden als je alleen reist en ook het volle pond moet betalen.
    Ik heb de mazzel dat ik door mijn werk flinke kortingen krijg. Ik zit op 3800 voor Ierland, Japan, Mallorca en Stockholm. De planning is wel om dit jaar flink minder uit te geven :-)

    Frida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen heb je dit jaar gedaan! Ons vakantiebudget moest onverwacht toch aangewend worden voor een nieuw pannendak, maar we zijn weer aan het sparen voor onze droomreis. Het gaat nog niet hard en ik heb geen idee wanneer we er aan toe zullen zijn, maar het begin is gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je dan goed gedaan. Ook wij hebben altijd een vakantiebudget maar daar vallen de etentjes niet onder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alles waar 'te' voor staat is verkeerd behalve ....vrede.....

    BeantwoordenVerwijderen