maandag, februari 18, 2013

Blogjes in voorbereiding

De blogjes die je binnenkort van me kunt verwachten, zodra ik me weer wat meer kiplekker voel en ze heb uitgewerkt  zijn deze:

  1. Brussels quotum voor vrouwen in topfuncties versus bezuinigingen op kinderopvang.
  2. Was drogen met foto's
  3. Tips voor huis inrichten en daar komen vast nog wat vervolgen op
  4. Honderden consumindertips - hier ben ik al langer aan bezig
  5. ??? Komt vast og wel meer blogjes.
Allen bedankt die via mijn blog spullenkochten bij Bol.com. Het komt ten goede aan de Direktbank, zodra de bank eindelijk hun incasso voor hypotheekaflossingen verbetert. 
Op 1 februari ontving ik een e-mail dat ik binnen 21 dagen antwoord krijjg. Dat is al binnen vier dagen. :P

2 opmerkingen:

  1. Leuk, die consumindertips. Ik ben bezig met andere mensen die nu pas beginnen en dan is het fijn om ze naar jou te verwijzen zodra ze op je blog staan.

    BeantwoordenVerwijderen