dinsdag, maart 05, 2013

Goodbye winter, hello voorjaar

Weg met die winter, met het binnen zitten en het daglicht overdags voorbij te zien trekken en dan wanneer het weer donker is, weer naar buiten mogen.  Begint die zomertijd nu nog niet?

Wat is het heerlijk die zon, dat het om half zeven nog licht is.
Dat ik nu met een uurtje korter, nog eens een boodschap na het werk kan doen. Niet meer bang te hoeven zijn voor sneeuw, vorst en ander ongerief. Gewoon scooteren. Niet dat ik auto rijden vervelend vind, maar met de scooter kan ik nog sneller ergens langs, geen parkeer problemen.

Nu ik een uurtje korter werk zal ik vaker gaan fietsen, niet naar mijn werk, maar op mijn gemak naar de moestuin, op twaalf kilometer afstand, dat is toch ook 24 kilometer.


2 opmerkingen:

  1. Iets heel anders: was jij van plan hier iets mee te doen?
    http://nos.nl/artikel/473592-btwverlaging-bouw-op-1-maart.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Flowergirl, gisteren heb ik me laten informeren over vloeren, vloerenleggers vallen buiten het lage btw tarief.
    De vloerenleggers bij mij in de buurt, boden mij aan, dat ik contant kan betalen. Zonder factuur
    Ik vertelde beiden dat ik daar problemen mee heb.

    Misschien nog het verven /sauzen wan de muren? Dat dat dan meer oplevert?

    Ik heb het nog niet nagekeken of het klopt wat de vloerenlegger me vertelde.

    Ik ben gisteren beduusd geworden van de mogelijkheden. Te veel keus. Heerlijk dat ik de kleuren thuis kan bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen